راهنمای هویت برند آذر مهر پارس
هویت برند
ما بر این باوریم که افراد همیشه آنچه را که میگوییم یا حتی کاری که انجام میدهیم به خاطر نمیآورند؛ اما همیشه به یاد میآورند که چه احساسی در آنها ایجاد کردهایم. درواقع برند برداشت افراد از نام ماست که شامل همه احساسات، ویژگیها و مفاهیمی است که به این نام گره خورده است. تک تک اعضاء در شکلگیری این احساس نقش اساسی دارند. بارها پیش آمده که به دلیل برخورد نامناسب یکی از پرسنل یک برند بزرگ و معتبر و حس بد ایجاد شده ، مشتری برای همیشه از آن برند روی گردان شده است.
قرار است با شنیدن نام برند AMP چه احساسی در مخاطب ایجاد شود و چه برداشتی از آن داشته باشد؟
کلماتی که همراه برند AMP در ذهن مخاطب نقش میبندد:
- مدرن، شیک و زیبا
- همه چیز تمام و بی نقص
- پر از حال خوب و انرژی مثبت
- استاندارد و با کیفیت
به زبان عامیانه مشتریان باید حس کنند که پولی که خرج کردند ارزشش را داشت. ” ارزش ” احساس و برداشت کلی است که مشتری در برابر آنچه هزینه کرده دریافت میکند. درک مثبت مشتری میتواند به ایجاد اعتماد و وفاداری او کمک کند. اگر انتظارات مشتری برآورده شود و حتی فراتر از انتظارش احترام ببیند نه تنها راضی بلکه خشنود میشود و از برند ما دفاع میکند. وقتی از تجربه خود برای دوستانشان صحبت میکنند چنین بگویند: ” فوقالعاده بود واقعا لذت بردم. AMP واقعا یه چیز دیگه بود. من به جز AMP دیگه جایی نمیرم. همه از همون لحظه ورود با احترام رفتار میکنند. خیلی تمیز و زیبا بود. باورم نمیشد که همچین مجموعهای تو ایران باشه. “